B-dul Carol, nr. 49, Craiova, Dolj, Romania
+40 (0) 351 462 451
office@hotelrexton.ro
Book Now
Termeni si conditii

Site-ul www.hotelrexton.ro este un site comercial, proprietate a SC HOTEL CONTINENTAL SRL, care permite efectuarea de rezervări de camere la Hotelul Rexton proprietatea SC HOTEL CONTINENTAL SRL.
Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii turistice de pe site-ul www.hotelrexton.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe
Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în Hotelul Rexton stabilind o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să țineți cont.
Sosire și plecare:
– cazarea se face începând cu ora 14.00.
– eliberarea camerelor se face până în ora 12:00.
– la solicitarea clienților și când hotelul dispune de spații se pot aplica conform practicii internaționale tarife speciale pentru rămânerea după ora 12.00 în cameră astfel:
1. pentru rămânerea până la ora 23:00 se va încasa 50% din tariful afișat
2. bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje fără plată timp de 24 de ore.
Cazare:
Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii pe baza actului de identitate.
Cazarea copiilor până la 7 ani se va face gratuit, pentru copiii între 7-12 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră, iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal.
Rezervare:
Pentru rezervare completați formularul sau contactați serviciul rezervări prin telefon: 1 sau E-mail:
Anularea rezervării:
Orice anulare de rezervare se va face contactând serviciul rezervări.
Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării se va face cu cel puțin 24 ore înainte si numai in cazul in care nu au fost eliberate documente fiscale(factura).
Tarife:
Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.
Modalități de plată:
Este acceptată plata numerar(RON) sau cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express) in receptie, plata se va efectua la check in.Online cu card bancar (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
In cazul in care clientul a achitat contravaloarea camerei rezervate si i s-a transmis factura fiscala, suma achitata este nereturnabila indiferent daca clientul a anulat sau nu rezervarea in timp util.
Program funcționare restaurant și bar:
Micul dejun se servește zilnic între 07:00 si 10:00 A.M, sâmbătă și duminică între 07:00 si 10:00 A.M. În restaurantul aflat la parterul hotelului vă asteaptăm zilnic între orele 07:00 și 24:00.
Fumatul:
În cadrul hotelului există camere destinate atât nefumătorilor cât și fumatorilor, iar în restaurant și spațiile publice există locuri special amenajate.
Siguranța:
Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, sălilor de conferință, restaurantelor și barului.
Spațiul de parcare și autoturismele:
Unitatea hotelieră beneficiază de parcare și asigură paza autoturismelor (sugerăm evitarea lăsării de obiecte la vedere).
Nevoi speciale:
Dorim să asigurăm cele mai bune condiții persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spațiilor din hotelul nostru sunt accesibile și persoanelor cu dizabilitati.
Animalele:
Regula generală este că nu este permisă cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări. În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, cazarea se va face prin prezentarea la sosirea în hotel a certificatului național / internațional de sănătate (să cuprindă și vaccinările). Taxa de plată reprezintă 50% din valoarea încasată pentru o persoană.
Vizitatori:
Puteți primi vizitatori în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00,fără costuri suplimentare, în cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00-08:00 aceștia vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.
Confidențialitate:
Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.
Protecția Mediului:
Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria se schimbă la 2 zile de cazare, prosoapele zilnic sau la cererea clientului.
Responsabilități:
Clientul este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului dacă greșeala / intenția le poate fi imputată. Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.
Comportament:
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
Fidelizare:
Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.
Clauze finale:
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, sală de conferință) a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare.

Ne puteți contacta cu ușurință prin metodele de mai jos.
  • telephone:

    +4 (0) 351 881052
  • email:

    office@hotelrexton.ro
  • skype:

    +4 (0) 351 462451
text